Tartásjavítás Hammockkal III. rész - Harcos II. póz

A Harcos póz II. vagy más nevén Vhirabadrászana II. az álló ászanák közé tartozik. Erőteljesen egyensúlyozó helyzet.

Elsősorban a lábszár és comb izmait erősíti. A lábszár elülső izmait, combe feszítő és hajlító izmait is megdolgoztatja. Nyitja a csípőt.

Az erőteljes álló-egyensúlyozó hatása következtében erősíti a lábakat. Formássá teszi őket.

Nyitja a mellkast, a lapockákat egy leszorított, hátrahúzott állapotban tartja. Megdolgoztatja a hátizmokat, hasizmokat.

A légzés segítségével, tudatosan lehet a vállalkat leengedni, ezzel együtt le- és hátraforgatni a lapockákat.

Energiával tölti fel a hasűri szerveket és serkenti a helyes keringést az egész testben.

Lelki szempontból erőt, bátorságot és magabiztosságot ad gyakorlójának.

Személy szerint egyik legkedveltebb ászanám, mivel könnyen kivitelezhető és számtalan variációja van. Hosszabb kitartása az állóképességre van hatással, flow sorozatban pedig lelki tényezői dominálnak erőteljesebben.


Nézd meg Instagram-on, hogyan kell kivitelezni hammckkal:


Ha kérdés merült fel benned, itt érsz el:

inverzyoga@gmail.com